Trotse winnaar LVS wint Opel Klanttevredenheid Award

Van der Linden van Sprankhuizen heeft de felbegeerde Opel Klanttevredenheid Award (OKA) in de wacht gesleept. Het bedrijf ontving deze onderscheiding naar aanleiding van de uitstekende klanttevredenheidsscore in 2016.

 

De OKA wordt uitgereikt aan Opel-dealers die zeer hoog scoren in de Opel klanttevredenheidsenquetes, die worden verstuurd na aflevering van een nieuwe Opel of na serviceonderhoud/reparatie. Uiteindelijk komt het er daarbij op neer dat de betreffende dealer door de klant wordt aanbevolen bij vrienden/familie. De resultaten zijn gemeten in de periode van januari tot en met december 2016.

Pieter van der Linden van Sprankhuizen ontving de award uit handen van Johan Claassen, Algemeen Directeur bij Opel Nederland. “Onze dealers focussen zich volledig op klanttevredenheid om daarmee klanten te behouden en onze klanten ambassadeur te maken van het merk. Een tevreden klant is veelal een blijvende klant. Het doel van de OKA-uitreiking is om Van der Linden van Sprankhuizen en zijn medewerkers te belonen voor hun succesvolle werkwijze, die leidt tot een zeer hoge klanttevredenheid”, aldus Claassen.